streda 21. februára 2018

Photo diary / Dresden + New in Primark

Ahojte. ♥

Keď sa spomenie nemecké mesto Dresden či inak Drážďany, tak zrejme každá z nás si predstaví "malý" raj s názvom Primark - obrovský trojposchodový obchod, kde sa dá kúpiť všetko od oblečenia, kozmetiky až po doplnky do domácnosti. Samozrejme pri návšteve tohoto mesta sme ani my neodolali tomuto obchodu a strávili sme tam nejaký čas a aj o tom, čo som si kúpila bude dnešný článok. No okrem Primarku sú  Drážďany naozaj nádherné mesto a plné krásnych pamiatok ale ešte krajších budov či pekných mostov. Aj preto dnešný článok bude oddychový a plný fotiek tohto krásneho mesta. :)




Pri narazení na týchto pár stánkov, ktoré tam mali pri krásne spravenom klzisku, kde bolo skutočne veľa ľudí som mala pocit, že v tomto meste majú stále Vianoce. Tak pri týchto stánkoch sme ani my  neodolali a dali sme si niečo, ja čaj a priateľ horúcu čokoládu. Tieto horúce nápoje nám spravili do nádherných pohárov za ktoré sa platila 3 € záloha za 1 ks, takže bolo len na Vás či si tento pohár necháte alebo ho vrátite späť a vrátia Vám túto zálohu. No keďže sa nám poháre páčili, tak sme si ich nechali na pamiatku. :) 
























No a tu sa dostávame k časti článku, čo som si vlastne v Dráždanoch kúpila. :)



Ako prvé som potrebovala nejaké organizéry na kozmetiku - najmä na rúže, ktoré sa stále zídu. :))
Ten väčší organizér stál 6,50 € , ten menší stál iba 2 €. 


Do nového bytu, treba aj nové papučky aj preto som si nejaké chcela kúpiť. Mali rôzne aj typy, no vsadila som na klasiku. Sú úplne mäkkučké a teplé, čo je základ. :)
Tieto papuče stáli 5 €.


Ďaľšie dve fotky som rozmýšľala či sem vôbec dať, predsa spodné prádlo človek nezvykne ukazovať. No rozhodla som sa, že aj toto patrí k môjmu nákupu a budem opäť ospevovať spodné prádlo práve z Primarku, ktoré je lacnejšie a celkom kvalitné - najmä podprsenky. A tak som si opäť kúpila balenie 2 podprseniek a pri tom boli nohavičky táto "sada" stála iba 12 €. A ešte som si kúpila dvoje balenie nohavičiek, ktoré sa taktiež cenovo oplatia. Cenovo ich nájdete od 5 € do 7€ v balení po 5 ks. 



Hubky na make-up v mojom nákupe skutočne nemohli chýbať - 2 štetce vo výpredaji za 1 € / ks som taktiež chcela vyskúšať. K nákupu sme prihodili aj mäkké kefky 5 ks v balení za 1 €. :)


Teplé vrecúško / Termofor alebo ja to volám ryba som si chcela kúpiť už dávnejšie, no toto v tomto krásnom Mickey balení sa mi hneď zapáčilo a k tomu bola aj cena skutočne skvelá, stálo iba 5 €. :)


Že majú skvelé rifle v Primarku viem už dávno, no bolo ťažké vybrať si už len z dôvodu že som si nechcela kúpiť viacej ako dvoje. :D Tak som si vybrala klasické modré a biele (aké v šatníku nemám). :) Rifle stáli okolo 10 € jedne. :)


Pri pokladni som schmatla aj túto sviečku za 1 €. A kto by nemal rád sviečky ? :)


Obyčajné čierne tielko s čipkovým vrchom za 6 €. :)


A posledné 2 tričká som si kúpila, pretože sme sa nevedeli rozhodnúť ktorá farba sa mi viacej páči a ktorá vyzerá lepšie na mne. Tak sme vzali obe, jedno stálo 10 €. :)




3 komentáre:

  1. krásne to tam vyzerá :) a parádny nákup :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V Drážďanech jsem kdysi byla, je to krásné město :) Fotky jsou super! A pořídila sis bezva věci, moc se mi líbí ty organizéry, takové by se mi taky hodily, není jich nikdy dost :D
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky a úžasné úlovky! Aj ja by som už rada išla opäť do Primarku, nejaké organizéry na kozmetiku a iné veci by sa mi veru hodili a za tak úžasnú cenu, to je bomba :) Veľmi ma zaujal aj ten oválny štetec

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť